Com he dit, els formats televisius condicionen a l'espectador al igual que també influeix el tipus de programa. Depenent de la franja horaria s'emeteixen un tipus de programa determinat. Encara i així, en moltes ocasions la programació no és del tot adequada per al tipus d'audiència que ho pot veure. Ademés, els pares no poden controlar el que els infants veuen a la televisió ja que:
- No tenen temps
-Dipositen la funció d'educar a l'escola
-No són capaços de fer-ho
Ademés, quan mirem una imatge ho fem amb uns ulls esteriotipats, però hem de pensar que hi ha diferents perspectives. Això ho vam comprovar amb un exercici on es veia una imatge; en un principi totes vam coincidir en que l'objecte era una esfera, una bala,etc però després va resultar ésser un cullerot. L'imatge estava agafada desde una perspectiva determinada que no mostrava ben bé que era i per la forma que es veia la vam associar amb altres objectes.
També cal dir que quan observem una imatge acostumem a recrear algunes coses en el nostre imaginari. Un clar exemple, és quan escoltem una veu. A partir de la veu ens imaginem com és aquella persona, les seves característiques físiques,etc; ens creem una imatge i després aquella persona és totalment diferent. Això ens va passar amb el quadre L'avi i el nèt. En aquest quadre es veia un home vell i un nen/a i a partir del que es veia, la nostra imaginació va començar a recrear coses com és el cas, de que deiem que l'home estava sentat però en veritat això no es pot saber amb certesa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada