Aquest escrit és una valoració general sobre l'assignatura.
Aquesta assignatura m'ha donat una visió general sobre com funciona el món dels medis de comunicació, sobretot el de la televisió. M'he adonat, que en el fons és una empresa i com a tal vol aconseguir el màxim beneficis possibles a travès de recursos mediàtics com pot ser la publicitat. Per això intenten aconseguir el màxim de share. Però del que he après més ha estat realitzar la pel·lícula ja que hem portat a la pràctica tot allò que hem après al llarg del curs (diferents tipus de plans, diferents transicions, els enquadraments). He pogut veure, juntament amb les meves companyes, la feina que té realitzar una pel·lícula ja que primer de tot s'ha de fer un treball previ, fent el guió tècnic i després gravar, escollir els plans bons, editar,etc. Qualsevol pel·lícula té una idea de transfons així que qualsevol imatge, so,etc és imprescindible per entendre l'argument. A més, amb la realització de la pel·lícula, hem après a superar les dificultats, ja que a l'hora d'editar-la, hem tingut molts obstacles; s'ens va borrar tot allò que teniem grabat, els formats no eren compatibles,etc però tot i així vam saber tirar endavant i aconseguir el nostre objectiu, ja que encara que hi ha hagut alguns canvis pel que fa al guió inicial, al final hem aconseguit fer allò que voliem. La veritat és que estic molt orgullosa i satisfeta del treball que hem realitzat ja que al principi del curs, quan ens van dir que haviem de fer un curt ho veia pràcticament imposible però ara m'he adonat que qualsevol persona ho pot fer amb una mica d'esforç i il·lusió. Crec que l'esperit d'equip ha estat fonamental per al resultat final ja que ens hem recolzat unes en les altres i hem participat totes i la veritat és que encara que hem passat moltes hores per acabar-la ens ho hem passat genial i crec que ha estat una molt bona experiència i espero que no sigui l'única.
Una de les classes que hem van sobtar més va ser el dia que vam veure el capítol de Pluto "Lend a Paw" i l'anunci de Play Station "Riqueza Mental". Aqui vam veure com els anunciants cuiden tots els detalls per fer arribar el missatge que volen transmetre al públic, encara que sigui d'una manera indirecta.
Així que els medis de comunicació aprofiten tots els seus recorsos per aconseguir els seus objectius així que som nosaltres qui hem de fer una visió crítica i no deixar-nos influir pels formats televisius...
Aquesta assignatura m'ha fet veure com es pot introduir les audiovisuals en una aula d'infantil (fer programes de ràdio explicant contes...).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada